Een busje huren is niet meer nodig

Busje huren voor een verhuizing?

Bij verhuizen of tijdelijke opslag hoorde vaak ook het huren van een busje. Het busje was simpelweg nodig om spullen in te vervoeren of spullen van en naar de opslag te brengen. Het huren van een busje kost al snel 60 euro. Met de dienst van PickupBox hoeft u zelf geen busje meer te huren. Wij slaan uw spullen op met haal- en brengservice.

Bij veel tijdelijke opslag faciliteiten is de prijs voor opslag niet all-in. Slaat u spullen op bij bijvoorbeeld Shurgard of Citybox? Dan is het vervoer van en naar de opslag voor uw eigen rekening. In de praktijk houdt dit vaak in dat u een busje moet huren om spullen te brengen en later wederom een busje moet huren om spullen te halen.

Opslag met haal- en brengservice

PickupBox werkt anders. Wij hanteren all-in prijzen waarbij opslag, halen en brengen inbegrepen zijn. Zo weet u precies wat u gaat betalen en komt u niet voor verrassingen te staan. En het mooiste; we zijn voordeliger dan wanneer u elders uw opslagruimte regelt en zelf een busje moet huren. Dan hebben we het nog niet eens over de tijd die u bezig bent met spullen verhuizen. Een simpel rekensommetje laat zit zien.

Stel u heeft 8m3 nodig voor 1 maand. Bij een bedrijf Shurgard betaalt u dan 2 keer 60 euro voor een busje en 70 euro voor de opslag. U bent hier zelf rond de 8 uur mee bezig. In totaal bent u dus 190 euro kwijt en bovendien 8 uur. Bij PickupBox betaalt u 69 euro. Dat is een all-in prijs zonder verborgen kosten. PickupBox haalt uw spullen op, slaat ze op in een veilige opslagruimte en brengt de spullen weer naar u toe zodra u ze nodig heeft. Dat is het gemak van PickupBox.

Reserveer hier direct uw PickupBox(en) en bekijk direct wat uw opslag of verhuizing kost. Na het invullen van uw gegevens, ziet u uw prijs.

 

 

 

PickupBox bezorgt de ruimte door het hele land