Archives

Hoe kan ik mijn reservering annuleren?

Heb je een reservering gemaakt en wil je deze annuleren? Doe dit uiterlijk 48 uur voor de dag van levering middels een e-mailbericht aan info@pickupbox.nl. Als het moment van annuleren binnen 48 uur van de reserveringsdatum valt, brengen wij € 100,- in rekening.

Categories:

Kan ik de opslagperiode inkorten?

Je kan ten alle tijden het retour bezorgen inplannen en daarmee de huur opzeggen. Heb je méér dan 30 dagen minder opslag nodig dan je tijdens het reserveren verwacht had? Dan rekenen we de aanbieding opnieuw uit. De totaalprijs zal dan lager zijn!

Categories:

Kan ik de opslagperiode verlengen?

De huur van de PickupBoxen wordt automatisch verlengd als de verwachte opslagperiode is afgelopen. Elke maand ná deze periode daalt de prijs per maand zelfs! Je kan ook vroegtijdig verlengen. We bieden je een nieuwe, lagere maandprijs o.b.v. de opslagperiode die je ons nog garandeert. De nieuwe prijs gaat vanaf de volgende maand in.

Categories:

Hoeveel kost het om de PickupBoxen retour te leveren in het weekend?

Voor het retour bezorgen van de PickupBoxen in het weekend geldt er een toeslag. Deze wordt als volgt berekend: € 100,- voor de eerste box, plus € 50,- voor elke opvolgende PickupBox. Bijvoorbeeld: Het retour brengen van 3 PickupBoxen kost € 100,- + € 50,- + € 50,- = € 200,-. We hebben geen standaard […]

Categories:

Hoeveel tijd van te voren moet ik een PickupBox retour vragen?

Het retour bezorgen van PickupBoxen gaat op basis van beschikbaarheid. Wij raden je aan om minimaal 7 werkdagen van te voren een verzoek tot retour bezorgen te doen via je eigen PickupBox-account. Als een datum niet meer aan te klikken is, dan zijn het maximaal aantal opdrachten voor die dag bereikt. Deze regel hanteert ook […]

Categories:

Hoe lang van te voren moet ik een PickupBox aanvragen om geleverd te krijgen?

Het leveren van PickupBoxen gaat op basis van beschikbaarheid. Via je eigen inlog, kan je zelfstandig je retouropdracht in plannen. Wie het eerst komt, het eerst maalt. Als een datum niet meer aan te klikken is, dan zijn het maximaal aantal opdrachten voor die dag bereikt. Kies snel een andere beschikbare datum. Alle leveringen zijn […]

Categories:

Zijn mijn spullen veilig wanneer de PickupBox voor mijn deur staat?

Als je klaar bent met inladen kan de PickupBoxen worden afgesloten met de meegeleverde sloten. Je hoeft daarom niet te blijven wachten tot je boxen weer worden opgehaald. Als de chauffeur niet meer op locatie is, geef je via een link in de e-mail – die je vlak voor aflevering van ons ontvangt – door […]

Categories:

Waar kan de PickupBox worden geleverd?

De PickupBox kan praktisch overal geleverd worden, met uitzondering van de Waddeneilanden! Door de afmetingen van de PickupBox kan deze tot aan jouw deur worden bezorgd. Houd er rekening mee dat je er zelf zorg voor dient te dragen dat de plek toegankelijk is en dat de PickupBox hier voor bepaalde tijd mag staan. In […]

Categories: