Archives

Kan ik de opslagperiode inkorten?

Je kan ten alle tijden het retour bezorgen inplannen en daarmee de huur opzeggen. Heb je méér dan 30 dagen minder opslag nodig dan je tijdens het reserveren verwacht had? Dan rekenen we de aanbieding opnieuw uit. De totaalprijs zal dan lager zijn!

Categories:

Kan ik de opslagperiode verlengen?

De huur van de PickupBoxen wordt automatisch verlengd als de verwachte opslagperiode is afgelopen. Elke maand ná deze periode daalt de prijs per maand zelfs! Je kan ook vroegtijdig verlengen. We bieden je een nieuwe, lagere maandprijs o.b.v. de opslagperiode die je ons nog garandeert. De nieuwe prijs gaat meteen de volgende maand al in.

Categories:

Hoeveel kost het om de PickupBoxen retour te leveren in het weekend?

Voor het retour bezorgen van de PickupBoxen in het weekend geldt er een toeslag. Deze wordt als volgt berekend: € 100,- voor de eerste box, plus € 50,- voor elke opvolgende PickupBox. Bijvoorbeeld: Het retour brengen van 3 PickupBoxen kost € 100,- + € 50,- + € 50,- = € 200,-. We hebben geen standaard routes […]

Categories:

Wanneer moet ik wat betalen?

Na reserveren ontvang je een iDEAL betaallink om de huur voor de eerste maand te voldoen als aanbetaling. 30 dagen na het moment van inladen ontvang je een iDEAL betaallink om het volgende maandbedrag te voldoen (als je nog een maand nodig hebt natuurlijk). Zodra je jouw PickupBox(en) retour gepland hebt, maken wij de eindfactuur […]

Categories:

Is de mobiele opslag van PickupBox duurder dan traditionele self-storage?

Zeker niet! PickupBox is in de meeste gevallen zelfs goedkoper. Ook levert PickupBox je veel gemak op en tijdwinst op, door bijv. geen busje of aanhanger te halen en terug te brengen. Sterker nog: je hoeft je PickupBox alleen maar in te laden. PickupBox hanteert werkt met duidelijke opslagprijzen en voert nooit een verhoging door. […]

Categories: