Voorwaarden retour brengen

Voorwaarden retour brengen PickupBox

Laatste versie: september 2017

Bij PickupBox streven we ernaar om bij jou zo makkelijk mogelijk te maken. Om naar ieders tevredenheid te leveren, hebben we een aantal spelregels opgesteld.

Deze informatie is een aanvulling op onze Algemene Voorwaarden.

  1. Om je PickupBoxen retour te laten brengen, plan je online PickupBox(en) retour via je eigen PickupBox-account. Als de eindfactuur is voldaan, zetten we de opdracht definitief in ons systeem.
  2. Retour brengen geschiedt op basis van beschikbaarheid in onze planning. Tijdens het retour plannen kun je aangeven waar en wanneer je de PickupBox wilt uitladen. Aan deze voorkeur proberen wij zo goed mogelijk tegemoet te komen. Je kunt hier geen rechten aan ontlenen.
  3. Wanneer we de PickupBoxen retour bezorgen is de huurperiode beëindigd. We vragen je bij het retour brengen jouw spullen dan ook bij aankomst uit de PickupBoxen te halen. Tenzij we vooraf anders zijn overeengekomen. Zo kunnen we iemand anders bij jou in de buurt blij maken met een PickupBox.
  4. Je bent zelf verantwoordelijk voor het uitladen van de PickupBox. Het uitladen van een PickupBox duurt gemiddeld een half uur.
  5. Wij rekenen voor het retour brengen van je PickupBox(en) in het weekend een toeslag van € 100,-, plus € 50,- voor elke opvolgende PickupBox. Bijvoorbeeld: Het retour brengen van 3 PickupBoxen kost € 100,- + € 50,- + € 50,- = € 200,-.
  6. Als je jouw PickupBoxen in delen retour laat bezorgen, dan rekenen wij op dezelfde manier. Bijvoorbeeld: heb jij 4 PickupBoxen in opslag en wil je er eerst twee terug en later de andere twee? Dan rekenen wij € 100,- + € 50,- bij de tweede retour levering.
  7. Onze chauffeurs leveren PickupBoxen af in weer en wind. Mocht het KNMI tegen hun zin in adviseren om niet de weg op te gaan, zoals bij Code Oranje of Code Rood het geval is, worden alle leveringen in die regio geannuleerd. Veilig voor hen, maar ook voor jouw spullen!
  8. Uw PickupBox(en) worden afgeleverd met een vrachtwagen. Is jouw adres niet toegankelijk voor een vrachtwagen vanwege verkeers- of milieuregels, de breedte van de straat of een onverharde ondergrond? Laat het ons vooraf weten. In overleg bekijken we dan hoe we de levering toch voor elkaar kunnen krijgen.